ÁSZF
Általános szerződési feltétel (ÁSZF)
- Rendelés
- Szállítás
- Fizetési feltételek
- Szerződéskötés
- Rendelési és személyes adatok módosítása
- Adatvédelem
- Rendelés lemondása, elállás, felmondás joga
- Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
- Panaszkezelés, vitarendezés
- A vállalkozás adatai
- Mellékletek
Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Natur-all Kft. és vevői közötti valamennyi, a webáruházban leadott megrendelésre és szállításra érvényesek.
Rendelés
A vásárlás során megrendelni kívánt áru fényképére vagy nevére kattintva megjelenik a termék adatlapja.
Ahol többféle változat létezik, a kiszerelés elnevezés mellett található legördülő menüben láthatjuk az adott termék választható kiszerelését, ahol kiválaszthatjuk a nekünk megfelelő típust.
A Kosárba gombra kattintással tudjuk a kiválasztott terméket a bevásárlókosárba helyezni.
Ezt követően folytathatjuk a vásárlást vagy véglegesíthetjük a megrendelésünket.
Ha ez utóbbi mellett döntünk a Tovább a pénztárhoz gombra kell kattintanunk.
Itt a következő menüpontokkal találkozunk:
1. Számlázási információk ( a regisztráció során megadott szállítási cím automatikusan a rendszerbe kerül így nem kell még egyszer begépelnünk, illetve megadhatunk új számlázási címet is )
2. Szállítási információk (a számlázási címtől eltérő szállítási cím is megadható)
3. Szállítási mód (átvétel módja).
4. Fizetési mód: Megadhatjuk, hogy utánvéttel rendeljük meg az árut vagy előre átutalással
5. Rendelés véglegesítése
A rendelés véglegesítése után kötelező ajánlat jön létre, és egy automatikus visszajelző e-mailt kap a vevő, amiben minden információ leellenőrizhető.
Szállítás
A megrendelt termékek szállítása a Transoflex futárszolgálatán keresztül történik, Magyarországon egységesen bruttó 990 forintos áron. Személyes átvételnél illetve 20000 forintot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!
Olyan szállítási címet kérünk megadni, ahol munkaidőben át tudja adni a csomagot a futár! Nincs lehetőségünk konkrét időpontot megadni, vagy telefonos egyeztetést kérni a futártól. Szükség esetén szomszéd, rokon, munkatárs, stb. is átveheti a csomagot, a szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Amennyiben a megrendelő nem vette át a csomagot, a 990Ft-os kiszállítási díj és az 500 Ft-os visszaszállítási díj kifizetése esetén vállalunk újabb csomagküldést, előre átutalásos fizetési móddal.
A webáruházban leadott rendelést csak Kecseméten lehet személyesen átvenni, mert a többi viszonteladó a webshoptól független értékesítő!
Szállítási idő: A megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül várható.
Fizetési feltételek
Bankkártyás fizetés: a CIB Bank által biztosított szolgáltatás. Részletes leírás
PayPal: ezt választva a PayPal fiókkal rendelkezők fizethetnek bankkártyával vagy a PayPal számlájukról. Részletes leírás, fiók létrehozása.
Utánvétnél a futárnak kell a fizetendő összeget átadni.
Előre utalás megadásánál a leadást követő egy hétig tartjuk fenn a rendelést, ha ez idő alatt nem történik meg a befizetés, automatikus töröljük!
A termékeknél feltüntetett árak tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont a postaköltséget nem!
Szerződéskötés:
A termékkínálat leírása az webáruházban szemléltetési célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak. Az ügyfél azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a "Rendelés elküldése" gombra történő kattintással befejezi. A vásárló ezután e-mail-ben írásos visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelésigazolás). Ez a rendelésigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását. A szerződés a Natur-all Kft.-vel csak azáltal jön létre, amikor a Natur-all Kft a megrendelt terméket az ügyfél részére elküldi és a feladásról az ügyfelet egy e-mailben értesíti a csomag feladásáról.
A regisztrációval létrejövő szerződések, valamint egyedi megrendelések során létrejövő adásvételi szerződések nyelve magyar, nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat az Üzemeltető nem iktatja, és utóbb nem hozzáférhetőek.
Az Üzemeltető bármikor jogosult a Szerződés egyoldalú módosítására. A módosításról tájékoztatást ad annak időpontját is megadva, a webáruházban és/vagy e-mailben a felhasználók számára. A módosítás hatályba lépését követően a Szolgáltatás bármely elemének használatával a Felhasználó elfogadja a Szerződés módosítását. A Szolgáltatás működésével kapcsolatos valamennyi tájékoztatás, mint pl. a Vásárlási információk, Fizetési és szállítási feltételek, Adatvédelmi tájékoztató stb. beleértve az oldalról linken megadott kapcsolódó, dokumentumok is a Szerződés részét képezik és kötelezőek minden Felhasználóra.
Rendelési és személyes adatok módosítása
A megrendelt mennyiség módosítása: A "Bevásárlókosár" oldalon "Mennyiség" oszlopban lehet végrehajtani a kívánt módosítást, és ezt a "Bevásárló kosár frissítése" gombbal véglegesíthetjük.
A termék törlése a kosárból: A sor végén lévő X törlés jellel teljesen törölni tudjuk a tételt.
Ha a "Pénztár" oldalon talált valamit, amit módosítani szeretne, akkor a "Kosár szerkesztése" gombbal vissza tudunk menni az előző oldalra, és a fent leírt módon végrehajtani a kívánt módosítást.
A "Pénztár" oldalon lévő számlázási vagy szállítási adatok módosítása a kívánt rubrikába kattintva oldható meg.
A regisztrált vásárlók adatai a "Bejelentkezés" gombra kattintva, a mezők kitöltése után módosíthatóak. A vásárló neve, címe, szállítási címe, hírlevél feliratkozás módosíthatóak rákattintás után, majd a "Mentés" gombbal véglegesíthető a módosítás.
Adatvédelem
Az Natur-all Kft. tiszteletben tartja a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot, amelynek tartalma szerint mindenki maga rendelkezik személyes adatainak feltárásáról és felhasználásáról.
A regisztráció során tudomásunkra jutott személyes adatokat semmilyen körülmények között nem tesszük más számára hozzáférhetővé, kivéve a jogszabályi kötelezés, illetve a hatósági eljárás eseteit.
Itt érhető el a részletes adatkezelési nyilatkozat.
A rendelés lemondása, elállás, felmondás joga
Amennyiben egy beszerzés alatt vagy szállításra előkészítés álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak e-mailben vagy telefonon. Ha a csomag már feladásra került, az esetben a Vásárlónak kell gondoskodnia saját költségén a visszaszállításról.
Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Natur-all Kft. 6000 Kecskemét, Klapka utca 16. e-mail: info (kukac) natur-all.hu. Ebből a célból felhasználhatja az ASZF végén található elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni
Ön köteles számunkra a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket a Natur-all Kft. címére (6000 Kecskemét, Klapka utca 16). A termék követhetőségének érdekében mindenképpen ajánlottan vagy követési kóddal adja fel a terméket, így megelőzve az esetleges reklamációt. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.
A Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot,
- ha a terméket egyedi rendelésként, kizárólag a Vásárló részére szereztük be, a megbízása alapján
- gyorsan romló vagy minőségét rövid ideig megőrző terméknél
- zárt csomagolású higiéniai termékeknél (kozmetikum, fogkefe, étrend kiegészítők, stb.) ha a csomagolást felbontotta
Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli, a Vásárlót semmilyen plusz költség nem terheli. Kérjük, az átvételkor minden esetben győződjön meg a termékek sérülésmentességéről és mennyiségéről, mert később már nem áll módunkban reklamációt figyelembe venni!.
A visszaküldött termékek csomagolásának felbontásáról és ellenőrzéséről video felvételt készítünk, az esetleges félreértések elkerülésének érdekében.
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Natur-all Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Natur-all Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
3. Jótállás
Jelenleg nincs a kötelező jótállás alá eső termék az áruházban.
Panaszkezelés, vitarendezés
A Vásárló panasszal élhet
- szóban, melyet azonnal megpróbálunk orvosolni, amennyiben nem lehetséges, vagy a Vásárló nem ért egyet, akkor erről jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek a másolatát a Vásárlónak átadunk.
- írásban, e-mailben
- vagy telefonon
ezek elérhetősége "A vállalkozás adatai" pontban találhatóak. Az elküldött panaszt harminc napon belül megválaszoljuk.
A Vásárló panaszának elutasítás esetén fordulhat:
Kecskemét Polgármesteri Hivatal jegyzője, címe: 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. I. emelet 8., Levelezési cím: 6000 Kecskemét, Kossuth tér 1. Telefon: (+36) 76/513-505 Fax: (+36) 76/481-457 E-mail: jegyzo@kecskemet.hu
Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal, Kecskeméti Járási Hivatala, Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály, Cím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A. Postacím: 6000 Kecskemét, Szent István krt. 19/A. Telefonszám: +36 76 795 710, Telefax: +36 76 795 721, E-mail: fogyasztovedelem@bacs.gov.hu
Továbbá a Vásárló panaszának elutasítása esetén a termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően. A Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület, Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4., Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500, Fax száma: (76) 501-538, Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna, E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu Az eljárásban a szolgáltató együttműködésre kötelezett. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési felületen keresztül.
A vállalkozás adatai
Üzemeltető: Natur-all Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét, Klapka utca 16.
Telephely: ugyanaz, mint a székhelynél
Telefonszám: 0676/508-760 hétköznap 8-17 óráig.
E-mail: info (kukac) bbkrem.hu
Adószám: 14016857-2-03
cégjegyzék szám: 03-09-114923 a vállalkozást nyilvántartásba vevő szerv megnevezése:Kecskeméti Törvényszék Cégbírósága
Webáruház nyilvántartásba vétel: Kecskemét Megyei Jogú Város 12071/2017
Kapcsolat:
Kapcsolattartó: Fekete Imre, Baloghné Ildikó
Mellékletek:
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Natur-all Kft, 6000 Kecskemét, Klapka utca 16 vagy E-mail: info (kukac) bbkrem.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:20
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
ASZF utolsó módosítása: 2017.08.17.