Kedvencekhez ad
LiveZilla Live Help
Tel.:  0676-508-760

Kizárólag eredeti BB krémek Koreából!

Általános szerződési feltétel (ÁSZF)

  • Rendelés
  • Szállítás
  • Fizetési feltételek
  • Szerződéskötés
  • Rendelési és személyes adatok módosítása
  • Adatvédelem
  • Rendelés lemondása, elállás, felmondás joga
  • Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás
  • Panaszkezelés, vitarendezés
  • A vállalkozás adatai

Az Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) a Natur-all Kft. és vevői közötti valamennyi, a www.bbkrem.hu webáruházban leadott megrendelésre és szállításra érvényesek.

Rendelés

A vásárlás során megrendelni kívánt áru fényképére vagy nevére kattintva megjelenik a termék adatlapja.
Ahol többféle változat létezik, a kiszerelés elnevezés mellett található legördülő menüben láthatjuk az adott termék választható kiszerelését, ahol kiválaszthatjuk a nekünk megfelelő típust.
A Kosárba gombra kattintással tudjuk a kiválasztott terméket a bevásárlókosárba helyezni.
Ezt követően folytathatjuk a vásárlást vagy véglegesíthetjük a megrendelésünket.
Ha ez utóbbi mellett döntünk a Tovább a pénztárhoz gombra kell kattintanunk.

Itt a következő menüpontokkal találkozunk:

1. Számlázási információk ( a regisztráció során megadott szállítási cím automatikusan a rendszerbe kerül így nem kell még egyszer begépelnünk, illetve megadhatunk új számlázási címet is )
2. Szállítási információk (a számlázási címtől eltérő szállítási cím is megadható)
3. Szállítási mód (átvétel módja). 
4. Fizetési mód: Megadhatjuk, hogy utánvéttel rendeljük meg az árut vagy előre átutalással
5. Rendelés véglegesítése

A rendelés véglegesítése után kötelező ajánlat jön létre, és egy automatikus visszajelző e-mailt kap a vevő, amiben minden információ leellenőrizhető. 

Szállítás

A megrendelt termékek szállítása a Transoflex futárszolgálatán keresztül történik, Magyarországon egységesen bruttó 990 forintos áron.Személyes átvételnél illetve 20000 forintot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!
Olyan szállítási címet kérünk megadni, ahol munkaidőben át tudja adni a csomagot a futár!  Nincs lehetőségünk konkrét időpontot megadni, vagy telefonos egyeztetést kérni a futártól. 
Szükség esetén szomszéd, rokon, munkatárs, stb  is átveheti a csomagot, a szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. 
Amennyiben a megrendelő nem vette át a csomagot, a 990Ft-os kiszállítási díj és az 500 Ft-os visszaszállítási díj kifizetése esetén vállalunk újabb csomagküldést, előre átutalásos fizetési móddal. 
A bbkrem.hu oldalon leadott rendelést csak Kecseméten lehet személyesen átvenni, mert a többi viszonteladó a webshoptól független értékesítő!

Szállítási idő: A megrendeléstől számított 2-3 munkanapon belül várható.

Fizetési feltételek 

Bankkártyás fizetés: a CIB Bank által biztosított szolgáltatás. Részletes leírás 
PayPal: ezt választva a PayPal fiókkal rendelkezők fizethetnek bankkártyával vagy a PayPal számlájukról. Részletes leírás, fiók létrehozása.
Utánvétnél a futárnak kell a fizetendő összeget átadni.
Előre utalás megadásánál a leadást követő egy hétig tartjuk fenn a rendelést, ha ez idő alatt nem történik meg a befizetés, automatikus töröljük! 
A termékeknél feltüntetett árak tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont a postaköltséget nem!

Szerződéskötés: 

A termékkínálat leírása az webáruházban szemléltetési célokat szolgál, nem minősül kötelező eladási ajánlatnak. Az ügyfél azáltal ad szerződéskötésre vonatkozó, kötelező ajánlatot, hogy a megrendelési folyamatot a "Rendelés elküldése" gombra történő kattintással befejezi. A vásárló ezután e-mail-ben írásos visszaigazolást kap arról, hogy rendelése beérkezett (rendelésigazolás). Ez a rendelésigazolás nem jelenti az ajánlat elfogadását. A szerződés a Natur-all Kft.-vel csak azáltal jön létre, amikor a Natur-all Kft a megrendelt terméket az ügyfél részére elküldi és a feladásról az ügyfelet egy e-mailben értesíti a csomag feladásáról. 

A regisztrációval létrejövő szerződések, valamint egyedi megrendelések során létrejövő adásvételi szerződések nyelve magyar, nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, ezért azokat az Üzemeltető nem iktatja, és utóbb nem hozzáférhetőek.

Az Üzemeltető bármikor jogosult a Szerződés egyoldalú módosítására. A módosításról tájékoztatást ad annak időpontját is megadva, a webáruházban és/vagy e-mailben a felhasználók számára.  A módosítás hatályba lépését követően a Szolgáltatás bármely elemének használatával a Felhasználó elfogadja a Szerződés módosítását. A Szolgáltatás működésével kapcsolatos valamennyi tájékoztatás, mint pl.a Vásárlási információk, Fizetési és szállítási feltételek, Adatvédelmi tájékoztató stb.beleértve az oldalról linken megadott kapcsolodó, dokumentumok is a Szerződés részét képezik és kötelezőek minden Felhasználóra.

Rendelési és személyes adatok módosítása

A megrendelt mennyiség módosítása: A "Bevásárlókosár" oldalon "Mennyiség" oszlopban lehet végrehajtani a kívánt módosítást, és ezt a "Bevásárló kosár frissítése" gombbal véglegesíthetjük. 

A termék törlése a kosárból: A sor végén lévő X törlés jellel teljesen törölni tudjuk a tételt. 
Ha a "Pénztár" oldalon talált valamit, amit módosítani szeretne, akkor a "Kosár szerkesztése" gombbal vissza tudunk menni az előző oldalra, és a fent leírt módon végrehajtani a kívánt módosítást. 
A "Pénztár" oldalon lévő számlázási vagy szállítási adatok módosítása a kívánt rubrikába kattintva oldható meg.
A regisztrált vásárlók adatai a "Bejelentkezés" gombra kattintva, a mezők kitöltése után módosíthatóak. A vásárló neve, címe, szállítási címe, hírlevél felíratkozás módosíthatóak rákattintás után, majd a "Mentés" gombbal véglegesíthatő a módosítás.

Adatvédelem

Az bbkrem.hu internetes áruház tiszteletben tartja a személyes adatok védelméhez fűződő alkotmányos alapjogot, amelynek tartalma szerint mindenki maga rendelkezik személyes adatainak feltárásáról és felhasználásáról.

A regisztráció során tudomásunkra jutott személyes adatokat semmilyen körülmények között nem tesszük más számára hozzáférhetővé, kivéve a jogszabályi kötelezés, illetve a hatósági eljárás eseteit.
Itt érhető el a részletes adatkezelési nyilatkozat.

A rendelés lemondása, elállás, felmondás joga

Amennyiben egy beszerzés alatt vagy szállításra előkészítés álló tételt szeretne lemondani, ezt kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak e-mailben vagy telefonon. Ha a csomag már feladásra került, az esetben a Vásárlónak kell gondoskodnia saját költségén a visszaszállításról.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 munkanapon belül. Ha a Vásárló eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vásárló elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a Vásárló által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Vásárló az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazzuk ha ez lehetséges, kivéve, ha a Vásárló más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vásárlót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Vásárló elállási jogát a terméknek, több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek, míg több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tétel vagy darab átvételének napjától számítandó. A Vásárló elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. A Vásárló elállási jogát a jogszabály által meghatározott határidőn belül a Szolgáltatóhoz intézett egyértelmű, írásba foglalt nyilatkozata útján gyakorolhatja. A Megrendelő elállása esetén e jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő nyilatkozatát a rendelkezésére álló határidő lejárta előtt elküldi.

A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Megrendelő által megfizetett összeget, amíg a Megrendelő a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolja, hogy azt visszaküldte, a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Az elálláshoz az igénybe veheti a linken található formanyomtatványt. 

Elállás esetén sértetlen és bontatlan terméket a számlával vagy annak másolatával küldje vissza a Natur-all Kft. címére (6000 Kecskemét, Klapka utca 16), Elállás esetén a vevőt terhelik a visszaküldés költségei. A termék követhetőségének érdekében mindenképpen ajánlottan vagy követési kóddal adja fel a terméket, így megelőzve az esetleges reklamációt. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A Vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogot,

- ha a terméket egyedi rendelésként, kizárólag a Vásárló részére szereztük be, a megbízása alapján
- gyorsan romló vagy minőségét rövid ideig megörző terméknél
- zárt csomagolású higiéniai termékeknél (kozmetikum, fogkefe, étrend kiegészítők, stb) ha a csomagolást felbontotta
- bármilyen sérülés, szennyeződés keletkezett a terméken.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli, a Vásárlót semmilyen plusz költség nem terheli. Kérjük az átvételkor minden esetben győződjön meg a termékek sérülésmentességéről és mennyiségéről, mert később már nem áll módunkban reklamációt figyelembe venni!.

A visszaküldött termékek csomagolásánák felbontásáról és ellenőrzéséről video felvételt készítünk, az esetleges félreértések elkerülésének érdekében.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

Kellékszavatosság

Az Üzemelető átfogó tájékoztatást nyújt az elérhető termékek tulajdonságairól.  A termékeknek meg kell felelniük más, hasonló célra készült termékeknél elvárható szintnek és összhangban kell lenniük az adott tájékoztatással.

Az Üzemeltető a hibás teljesítésért felelősséggel tartozik (kellékszavatosság). Az Üzemeltető hibásan teljesít, ha a termék a kiszállítás (teljesítés) időpontjában nem felel meg a jogszabályban vagy szerződésben meghatározott tulajdonságoknak kivéve, ha a hiba a szállítás következménye. A Megrendelő hibás teljesítés esetén kifogással élhet, melyet az Üzemeletetővel írásban közölhet az alábbiak szerint:

A Vásárló szavatossági igényként elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve ha a kijavítás vagy kicserélés teljesítése lehetetlen, vagy ha az az Üzemeltetőnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne. Az Üzemeltető a kifogásként előterjesztett kijavítási vagy kicserélési igény beérkezésétől számított 15 napon belül a Megrendelőnek okozott jelentős érdeksérelem nélkül a választott szavatossági igénynek eleget tesz. Az Üzemeltető kifejezetten rögzíti, hogy a webáruházban elérhető termékek jellegéből fakadóan hibás teljesítés esetén a Megrendelő elsődlegesen kicserélés iránti igényét érvényesítheti.

Ha az Üzemeltető a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta, vagy a Vásárlónak a kijavításhoz, kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, vagy a kötelezettségének a fenti határidőben nem tesz eleget, a Vásárló – választása szerint – arányos árleszállítást igényelhet, az Üzemeltető költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja a terméket, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott szavatossági igényről másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles azonban az Üzemeltetőnek megfizetni kivéve, ha az áttérésre a Üzemelető adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A Vásárló a hiba felfedezését követően a tőle elvárható legrövidebb időn belül köteles azt közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Vásárló a felelős.

Az ellenkező bizonyításáig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő 6 (hat) hónapon belül a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. A Vásárló szavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított 2 (két) év alatt évül el.

Termékszavatosság

Az üzemeltető által a Vásárlónak eladott ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló követelheti, hogy az Üzemeltető a termék hibáját javítsa ki, vagy – ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a Vásárló érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges – a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Az Üzemeltető mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

- a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;
- a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
- a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

Vásárló ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. 

A szavatosság tekintetében egyebekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései az irányadók. 

Jótállás

Az Üzemeltető a Vásárlóval, mint fogyasztóval létrejött szerződés alapján jótállást kizárólag a webáruházban elérhető tartós fogyasztási cikkek tekintetében a jogszabályi kötelezettségének megfelően vállal. A jótállás időtartama egy év, e határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállás időtartama alatt az Üzemeltető jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Az Üzemeltető mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. A jótállás a Jogosult jogszabályból eredő jogait nem érinti.

Panaszkezelés, vitarendezés

A Vásárló panasszal élhet írásban, e-mailben vagy telefonon, ezek elérhetősége a "A vállalkozás adatai" pontban találhatóak. 

A Vásárló panaszának elutasítása esetén a termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vásárló eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően. A Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület, Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4., Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500, Fax száma: (76) 501-538, Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna, E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu Az eljárásban a szolgáltató együttműködésre kötelezett. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési felületen keresztül.

A vállalkozás adatai

Üzemeltető: Natur-all Kft.
Székhely: 6000 Kecskemét, Klapka utca 16.
Telephely: ugyanaz, mint a székhelynél
Telefonszám: 0676/508-760 hétköznap 8-17 óráig.
E-mail:  info (kukac) bbkrem.hu
Adószám: 14016857-2-03
cégjegyzék szám: 03-09-114923
Webáruház nyilvántartásba vétel: Kecskemét Megyei Jogú Város 12071/2017

Kapcsolat:

Kapcsolattartó: Fekete Imre, Baloghné Ildikó

Utolsó módosítás: 2017.06.12.